Buss? busstider? PANIK!!?

2011-08-22 @ 19:13:57
Hejsan :)
Känns lite nervöst med alla busstider :S
7.28 7.58 14.10 14.45 14.45 Blandar ihop alla ! får panik!
Är så rädd att jag ska missa bussen på morgonen eller på eftermiddagen ;)
Tur att man har en farfar som bor så nära !
Ifall jag skulle missa bussen :)

Men nu ska jag inte gnälla :D

Första skoldagen var super (Y)
Lärde känna många kompisar :)
Men nästan allt var i engelska. idrotten, No och säkert många andra lektioner som jag inte har haft än.
som tex. engelska, bild och så.. :D

Men i morgon är det fotbolls träning !
Ska bli superkul :D

Men nu ska jag äta och göra iordning mig för att sova ;)
Kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0