Husvagn :D

2011-08-09 @ 12:40:19
Tjoo!
Nu har jag kommit hem från Kajsa, det var JätteJätte kul :D

Vi sov i hennes husvagn :) Där fanns det TV och många sängar ;)
Det var supermyysigt!
Sen kollade vi på en film (guds tre flickor)
Och sen på kvällen så gick vi in till Kajsa och kastade vitkåls-huvud xD
Aah, vi är lite konstiga på kvällarna, Haha xD
Och Kajsa och de hade en linbana (Y)

Men det var ganska svårt att hitta vägen till Kajsa.. så när jag skulle åka hem (Åkte själv) så jag åkte lite fel och helt plötsligt var jag på motorvägen, Superbra-_-
Men sen hittade jag cykelvägen och sen kom jag tillslut hem!
Men det var jobbigt att cykla, puust...
Men nu ska jag ta det lugnt
Ha det bra, Kram!

Supergammal bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0