Idag :D

2011-08-21 @ 10:29:28
Tjoo :)
Idag ska jag nog va med Moa, ebba och ebba ;)
Ska bli super!

Vet att jag redan har lagt in den men.. :D

Här kommer en dagens också <3
Dagens-testet
DAGENS VILL HA: Sommarlov :)
DAGENS KLÄDSEL: grå t-shirt från H&M, haremsbyxor från H&M, skinnjacka från H&M Svarta converse från Skopunkten ;)
DAGENS FRISYR: Tofs :P
DAGENS LÅT: coconut tree -mohombi
DAGENS PLANER: va med Moa,ebba och ebba (Y)
DAGENS SAKNAD: SOLEN !
DAGENS DUMMASTE: Kommer inte på ngt men typ spilla gröt isånnafall xD
DAGENS MISSLYCKANDE: bränna mig på datorn xD
DAGENS DROG: kompisar (Y)
DAGENS KÖP: inget (Y)
DAGENS GODIS: Malteasers
DAGENS HUMÖR: braaa!
DAGENS CITAT: Vänner är bäst :)
DAGENS ROLIGASTE: va med kompisar <3
Japp det var dagens :)
Men nu kom Moa så hejdå :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

HEj har du haft en bra helg?:)

Just nu lottar jag ut en sminkpalett med 88ögonskuggor i från upbrand, klicka här om du vill delta; http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/august/utkast-aug-20-2011.html#comment

2011-08-21 @ 17:37:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0