Knäpp komedi :)

2011-08-12 @ 08:36:09
När jag skulle gå och lägga mig kollade jag på världens knäppaste konstigaste komedi !
Det var typ en kille som hade varit med i armen blaablaablaa.. elr något och sen så ville han bli frisör så han åkte till ett ställe men han fick inte jobbet direkt han blev typ en jobbig städare. och sen blev det kaos och då fick han jobbet när en annan slutade.  och han hade en speciell grej för att locka så många kunder xD Men den kan jag tyvär inte tala om!

men det var några konstiga grejer som jag kommer ihåg :)
Han trixade med en katt med sin kompis och så passa de varandra med denxD

när han först ville bli frisör så ville en liten pojke inte klippa sig och då sa han:
-sitt stilla när hon klipper håret annars kan hon kanske råka klippa till i halspulsådern, och den går inte att sy ihop så att blod rinner ut på 4 min och du kan inte göra ngt åt det !
Alla barnen började gråta xD

och han kunde göra armhövlingar (stavning?) utan händer xD

och hans kompis hade en butik där de lurade folk att köpa elektronik grejer som inte funkade :D

Men jag kommer inte ihåg vad filmen heter :(
om ni har sett den filmen kan ni väll berätta vad den heter? :)
men ha dey bra
kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0