Kör en "dagens.."

2011-08-12 @ 17:28:39

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Godis :) 
DAGENS KLÄDSEL: Mörkblå midjehöga jeans, bikbok 100:- (riktiga pris 500:-)
Istoppad T-shirt, Gina 30:- (riktiga pris 150:-)
Svarta converse, skopunkten 200:-
skinnjacka, typ H&M för jättelängesen :)
DAGENS FRISYR: vanlig, hög tofs :)

DAGENS LÅT: Love you like a love song ;)

DAGENS PLANER: är ju redan eftermiddag men att umgås med extrafamiljen (jennifer och de :D)
DAGENS SAKNAD: farmor :)
DAGENS DUMMASTE: att vara förkyld :(
DAGENS MISSLYCKANDE: att jag inte kan lyssna på "what are words" på spotify :( 
DAGENS DROG: nässpray xD 
DAGENS KÖP: Inget :D 
DAGENS GODIS: Jättesalt 
DAGENS HUMÖR: super, men förkyld 
DAGENS CITAT: det här sa jag för jättelänge sen:
-jag har jättebra immun försvar och jag blir nästan aldrig sjuk.
Och sen några dagar efter så blev jag väldigt sjuk :(
hade feber i 2 veckor :( det var typ för ca 1 år sen! 
DAGENS ROLIGASTE: Att vara hos jennifer

Japp det var dagens :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0