Regn :(

2011-08-22 @ 07:26:22
Hejsan :)
Nu ska jag dra till skolan, Pirrigt!
Så tråkigt att det regnar :S men får väl stå ut !


Men kör en dagens också :)


DAGENS VILL HA: Sol!
DAGENS KLÄDSEL: T-shirt från Gina, Vit tröja med svarta ränder från Lager 157, Jeans från bikbok och converse från skopunkten ;)
DAGENS FRISYR: utsläppt med uppsatt lugg :)
DAGENS LÅT: fucking perfect- P!nk
DAGENS PLANER: Skola
DAGENS SAKNAD: Sommaren
DAGENS DUMMASTE: Att det regnar
DAGENS MISSLYCKANDE: Venneh :)
DAGENS DROG: kompisar i skolan (Y)
DAGENS KÖP: inget :D
DAGENS GODIS: Malteasers
DAGENS HUMÖR: braaa!
DAGENS CITAT: Tillbaka till skolan
DAGENS ROLIGASTE: Träffa nya kompisar i skolan :)

Det  var dagens och sen en bild på mig och min onepiece :D

Den är supermysig, och nu kan man ju nästan använda onepicen utan att svettas iallafall <3
Men nu ska jag till skolan (Y)
Hejdå :)
Uppdaterar när jag kommer hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0