Vaknat

2011-08-07 @ 11:14:05
hejsan:D nu har jag vaknat för ca 1 timma sen:) Men idag ska jag nog inte göra så mkt!
Typ bara vara hemma:)
Sorry för att jag inte bloggade så mkt igår:O
men iallafall så var jag med Ebba, Ebba, Matilda och Moa igår<3
Vi har tagit lite bilder:) blev duperdupernöjd med bilderna, men ni ska få se de någon annan dag:)
Ebba var inte med när vi tog kort men sen kom hon lite senare:) sen på kvällen köpte vi Jättemkt godis och hyrde 3 filmer som vi kollade på (eller vi kollade på 2) det var "I am number four" och "sex and the city 2" filmerna var superbra:D och sen så hyrde jag "kick ass" också:D
Men ska snart ta och kolla på kick ass:)
minns ni den här bilden;)
Men ha en bra dag allihopa:)
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0