Gothia snart<3 elr om ngn vecka.. men aja..

2011-12-24 @ 09:07:30
hejsan alla söta människor!
Nu är dt ju julafton och jag längtar (!!!) efter att öppna mina paket!!<3
fast dt dröjer väl ca 7-9 timmar till dt ;(
men iaf, jag önskar mig:
MASSOR AV KLÄDER!
SMINK!
PENGAR!
JOGGINSTÄLL!
UNDERSTÄLL!
och PENGAR IGEN!

och inget mer.. :) ingen bra fantasi ;)

men sen är dt ngt annat som jag längtar till också..
GOTHIA INNEBANDY CUP!
Den är i Januari (typ mellan den 5elr6-8), jag ska dela maddrass med Ebba <3
på den här sidan kan man kolla på fakta om Gothia, och även se hur deras souvenirer ser ut..
http://www.gothiainnebandycup.se/swe/index.php/2011/12/arets-souvenirer
såhär ser tröjan, hooden och mössan ut:
 skitsnygga!
jag ska nog ta en svart T-shirt tror jag ;)<3
Kram från Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0