Dagens aktiviteter

2011-07-20 @ 18:31:39
Hejsan:)
Idag så har jag badat på en strand som heter Nalikari!


Sen så har jag trixat med ett bloggdesign-tips, det kommer nog imorgon;)
Men någon av er läsare kanske kan gissa vad det är?
Den som gissar rätt får en länkning.
Ni får en ledtråd.. Jag har det på min blogg:) (kanske lite lätt/svårt att lista ut men)
Kommentera!

men idag har vi "sportat" ganska mycket, Jag har spelat fotboll men lillebrosan och min kusin;) och de har spelat lite innebandy också


Och jag har tatt lite kort idag, kanske lägger ut några imorgon men ska jag nog spara några till någon annan dag

Men det var en bra och rolig dag

Natti Natti om några timmar
kram
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0