Fakta om mig

2011-07-19 @ 13:55:41
Namn: Amanda
Ålder: 12
Hobby: Fotboll, Innebandy, kompisar och laga mat
ögonfärg: Ljusblå
hårfärg: Blond/brun
familj: mamma, pappa och lillebror


Detta är en sommarblogg:) det betyder att jag bara kommer blogga under sommaren.
I min blogg kommer det det dyka upp recept, bloggdesign tips och även vad jag gör under dagarna

Jag har ett mål under sommaren: Jag ska ha över 30 besökare och jag ska få över 30 kommentarer:D

Ifall det händer så ska jag göra något knäppt elr vad man ska säga(?)
och ni besökare ska få bestämma vad jag ska göra tex. skicka en konstig bild till alla mina vänner eller sjunga mitt dåligaste för 50 pers (dåliga förslag men)

så kom igen och kommentera och tipsa min blogg till era vänner:)
ha det bra
/Amanda

P.S. tänker inte bjuda på en bild nu men kanske någon annan dag om ni vill...;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0