Morningmorning:)

2011-07-30 @ 08:51:14
Godmorgon allihopa:D
Kunde sova lite längre idag, men om en timma ska vi gå till morfar:)
Då ska jag få en CD med alla kort som jag har tagit! det kommer det bli lite kort sen när jag kommer hem;)
Men hade en konstig dröm!

Det var typ poliser som försökte skjuta människor! men sen helt plötsligt hade jag krafter. kunde skjuta eld och is och något mer, och då så kom det en häxa så inte var så snäll:/ hon såg ond ut så jag gick hem till farfar och det såg inte alls ut som hans trappuppgång! men iallafall så sov jag över där:) sen nästa dag så fyllde min granne 18 år så firade vi honom, och sen så åkte jag till skolan. och det var som vanligt. men sen efteråt så var det en gubbe som försökte döda mig! och han hade och krafter men bättre krafter än mig:( han kunde klona sig! och då kom häxan också men helt plötsligt var hon snäll:) och sen så hade jag en trollstav (harry potter) och det var typ i ett parkeringshus. men jag klara mig typ;D men jag typ flydde till min mormor men sen så var han alltid överallt så det var typ helt omöjligt men sen vaknade jag::D

Väldigt konstig dröm om jag får säga det själv xD
haha:)
Men ha en bra dag
Kramisar, Amanda

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej, idag har vi vårt Bad-Anka event. Kolla gärna in på facebook eller i min blogg om du inte vet vad det är, hehe :) Så imorn ska jag väl må som jag förtjänar efter idag. Hur länge till är du ledig förresten? :) Kram!

2011-07-30 @ 10:57:46
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0