Solar du?

2011-07-28 @ 18:54:24
Hejsan:D
Sitter och tar det lungt efter en rolig dag:)
Först åkte vi ut mhed båten och badade, det blåste väldigt mkt och vart mkt vågor;) så vi blev dyngsura. så sen när vi åkte hem så satt jag längst fram, och jag frös typ jätte mkt så jag tog på mig flytvästen och sen så täckte jag hela mig med handukar:D de andra verkade tycka att det var superduperkul så börja de dra lite "roliga" skämt
som typ:
-Solar hon eller?

-vilken solskyddsfaktor använder hon?
-100

Haha jättekul!;)

Men det såg nog kul ut:D
Har badat 3 ggr idag<3 superskönt!
Ska äta lite sommarlovs mat (pizza)

Kom ihåg att anmäla er till min tävling:)
Kram Amanda




Kommentarer
Postat av: Moa

Hej ska vi göra ngt ngn dag?

snygg blogg! ;)

2011-07-28 @ 21:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0