Vinn en beach cruiser-cykel från ride with style

2011-07-28 @ 13:42:01

Vinn en beach cruiser-cykel från Ride with Style


Ride with Style lottar ut ett exemplar av sin snygga beach cruiser Model 1. En lycklig vinnare kan välja mellan tre färger. För att vara med i tävlingen ska du göra följande:

  1. Gilla Ride with Style på facebook (https://www.facebook.com/RideWithStyle)

  2. Ange din mailadress samt din favoritprodukt (namnet på den, ej länk) från Ride with Styles webshop som kommentar till detta blogginlägg. Här hittar du alla Ride with styles beach cruiser cyklar och cykeltillbehör.

Dragningen sker söndagen den 31a juli. Vinnaren meddelas via mail samt annonseras på Ride with Styles Facebook page. Varje person får bara tävla en gång.

1:a pris: Ride with Style Model 1 (värd 4495 kr)

2:a pris: Presentkort på 500 kr hos Ride with Style

3:e pris: Presentkort på 250 kr hos Ride with Style

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.


Kom igen och anmäl er! vem säger nej till en snygg cykel?


För att öka din chans att vinna:

gilla mitt inlägg på bloglovin eller skriv ett inlägg på din blogg! (länka både mig och ride with style)

kom ihåg att skriva e-post så att jag kan kontakta er:D

Kom ihåg att skriva ifall ni har gillat på facebook eller skrivit på er blogg:)

AVSLUTAD


Kommentarer
Postat av: martina♥

Om jag vinner så vill jag vinna " Paul Frank Beach Cruiser Chachi Love " :D

2011-07-28 @ 14:48:44
URL: http://martinaelsalinnea.blogg.se/
Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH SHIIIIIIIT! :D JAG VILL VINNA, JAG VILL VINNA! För att.. sorgligt nog vart min cykel stulen igår, & jag får ingen ny pga av att den var ny & olåst så mamma & pappa tycker att jag för skylla mig själv för att jag inte låste den.. så antingen får jag spara pengar (har 80 kronor HAHA) eller så får jag leva med att GÅ till skolan sen, asdrygt... Så den här tävlingen är en fantastisk chans, helt otroligt! :D ([email protected])

2011-07-28 @ 15:14:58
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

Ja juste... Jag har gillat på facebook (Isabella Eriksson) & vill vinna RwS Beach Cruiser Model 1 Purple! Ska även länka på facebook, msn & min blogg, lite senare! Måste göra en annan sak nu. :)

2011-07-28 @ 15:30:58
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Om jag vinner så vill jag vinna RwS Beach Model 1 Purple! Jag hat gillat på facebook, länkat på min blogg och skrivit om det på min blogg.

2011-07-29 @ 13:20:07
URL: http://smultronen.blogg.se/
Postat av: Malin Andersson

Jag vill gärna vinna, har gillat på FB.

Electra Amsterdam Girard Tree of Life är min favorit :)

[email protected]

FB= [email protected]

2011-07-30 @ 21:35:59
URL: http://prickigpassion.blogspot.com/
Postat av: Camilla Sandmark

Hej!Jag har gillat på facebook och jag gillar faktiskt blommorna som man kan styla sin Beach Cruiser eller annan cykel med.Härligt galet och kul med färg!

2011-07-30 @ 22:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0