kort sammanfattning :)

2011-10-25 @ 14:02:06
Här kommer en kort sammanfattning av vad jag fick när jag fyllde år (19 oktober)

-DVD spelare <3 (tack Pappa och Alexis)
-gummistövlar från Diesel <3 (tack Mamma, Pappa och Alexis)
-pippitröja, shower gel och Parfym (tack elin)
-glasögon ray ben formade och ett par vanligare (tack farfar, Jarno och Sara)
-pengar (tack mormor och morfar)
-litet duschkit och rosa pyjamasbyxor (tack Paulina)
-Svart kofta från Gina (tack Dan)
-En berlock med mitt stjärntecken på (tack Jusi)

Känner att jag fick jätte mycket saker <3 tack så mycket :)
P.S. min mormor,morfar,moster och kusin är här från finland, så morfar har med sig sin systemkamera :) så räkna med bilder ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Över till de senaste dagarna:
I söndags så var jag i knalle :) jag köpte ett par crockers för 250:- de hade 50% rea <3
och så fick jag även en tubscarf från min mormor som hennes syster hade gjort ;)
Sen igår så var jag på leos lekland med Alexis, min kusin och min moster (Y)
Som ni kanske har förstått så är har jag varit ledig idag och igår :)

Idag så har jag mått jättedåligt ;( ont i huvudet, typ illamående och superförkyld :'(
Men jag får försöka släpa mig till skolan imorgon ändå ;)
 Leos lekland ;) sry men jag har inga andra bilder för jag är hos farfar!
kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0