Bowling + Jensens böfhus

2011-09-04 @ 09:50:05
Hejsan ;)
Här kommer en kort sammanfattning om vad jag gjorde igår :D
Igår var jag först i stan (i göteborg) med pappa, Elin och Alexis. Då gick vi runt och kollade på en massa inredning :)

Sedan åkte vi hem och bytte om snabbt och sen tog vi buss och spårvagn in till stan igen och firade Elins styvmamma som fyllde 50 år :) då gick och bowlade med Elins snälla familj <3
Efter det så åt vi på Jensen's böfhus (supergott!)
Då åt jag lax och söta smileys pommesfrites ! Sen till efterrätt så tog jag en sån där sak så att man får ta hur mycket mjukglass som helst ^^
Men det var kul för det fanns såna heliumballonger så då tog vi några och andades in luft ^^ rösten blev jättepippig ! Det var superkul :) Sen när vi hade tatt några heliumballonger så började alla att härma oss :D
Men det var en jättekul dag!
Men ha det bra <3
Kraam
 På liseberg ;)
I hanghai <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0