Läxor+Kompisar+Träningar+Förkyldningar=Stress!

2011-09-14 @ 19:36:57
Hejsan allihopa ;) nu sitter jag och myser med min morgonrock på :)
idag har det väll varit en bra dag :D förutom jobbiga killar ;) fast det får man nog stå ut med :P
Vi har typ skitmkt läxor just nu :/
och träningar ;) och snart börjar ju innebandyn igen (Y) NAJJS :D
fast det ända dåliga är att jag ärsuperduper förkyld :( typ snuvig, täppt i näsa, jag hostar och har lite ont i halsen
så jag känner mig inte så fräsch :P Haha ;) mennu ska jag sluta klaga och börja göra ngt :)
Kraamisar

Kommentarer
Postat av: sophie

Hejsan är du sugen på ett nytt iphone 4 skal? Delta då i min tävling där du kan vinna ett valfritt iphone 4 skal :) Välkommen in <3

2011-09-21 @ 21:29:53
URL: http://sophiecoper.se
Postat av: Moa

Hej, kan du inte skriva o lägga ut liter mer bilder på din blogg? / kramisaar <3

2011-09-23 @ 06:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0