Testar mig :)

2011-09-10 @ 18:52:16

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? Fan elr inte vet jag.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? tio i sex

Var köper du dina matvaror ifrån? City

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? va med på bilden

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En iphone 4

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? japp

När var senast någon stötte på dig? typ de senaste veckorna
 
Vad åt du till middag senast? Pannkakor

Kan du vissla? Japp fast in bra

Tittade du på tecknat när du var liten? ja en massa
 
Äger du några popband t-shirts? Nej

När flög du senast? Den här sommaren och lite inann flög jag 10 ggr på 3 resor

Pratar du några andra språk? Svenska, engelska, Finska och sen kan jag lite ord på andra språk som på mandarin och spanska

Har du gråtit offentligt? Ja

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Neeh

Vad har du med dig in på bion? snacks och kompis

Vad har du för väder? regn!


Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Har inte börjat på gymnasiet

När sov du senast på golvet? venneh

Vilken är din favorit drink? musse pigg (en coktail i spanien, ALKOHOLFRI)

Gillar du din boendesituation? Ja, väldigt mkt

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
måste sova 8-10 timmar men brukar nog sova ca 9 timmar

Är dina dagar fullbokade och stressiga? inte stressiga men ganska fullbokade

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? inte så mkt, min bänkkompis pratar knappt med mig

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 13, tonåring

Tror du på liv på andra planeter? jupp, och jag hoppas de är snälla xD

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Du klarar det!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JAA!

Tycker du om att krama folk? Ifall jag gillar folket :)

Äger du en digitalkamera? nee

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Typ ingen

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? jupp

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? ifall jag tänker på vad det är för djur, men inte annars

Är du mörkrädd? Ja

Tre saker du alltid har med dig? nycklar, busskort, mobil!

Japp det var det :D nu vet ni lite mer om mig :)
 när jag och hannizz sov över <3
Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0